2007-04-22

Szilánkok

A 61-es villamos megállójában fotóztam még mielőtt elutaztam volna Pekingbe, aztán el is felejtettem, hogy ott lapul a telefonomban. Nincs kommentár.

Felirat az Alsóerdősor utcai iskolával szomszédos épület falán. Tanulja csak a helyes nyelvhasználatot az a büdös kölyök! Keletkezése mint fent.

Ez pedig egyenesen az IDF-ről. A legalsót értem, az első hármat nem.

Ha már Peking: Laci bácsi találta ezt a kitűnőséget és idevág. Van valakinek valami ötlete, hogy mi a felirat?

Ezt MP gyűjtötte. Az akció magáért beszél.

5 megjegyzés:

TRf írta...

Valószínűleg: sokáig éljen és virágozzon a szovjet és a kínai népek barátsága.

Az éljenben, a barátságban és a szovjet népben biztos vagyok, ezeket képes volt detektálni 8 év orosztanulás után. :P

cst_google írta...

"Éljen és erõsödjön (=virágozzon?) a szovjet és kínai nép megbonthatatlan barátsága és együtmûködése(?) !"

Legalább nem kínaiul volt a rejtvény, úgy bonyolultabb lett volna :-)

TRf írta...

Vazz, majdnem eltaláltam. :)

cst_google írta...

Azé' a 8 év nem múlt el nyomtalanul ;) Meg a május 1-jei transzparensek kifejezései is jó mélyen beépültek :)

Sam. Joe írta...

RESPECT!