2007-04-14

Sleepless in Beijing

Vén vagyok én már az ilyen utazásokhoz! Hülye időeltolódás teljesen kicsinál. Itt most hajnali nagyon kevés van – olyan negyed négy lehet – és nem tudok aludni. Az érkezés után aludtam 2-3 órát, aztán úgy hajnali negyed egy felé lefeküdtem és most meg fent kuruttyolok. Vacsorára megettem egy fél lovat és most meg olyan éhes vagyok, hogy simán meg tudnám enni a másik felét.

Persze nem sír a szám, mert egyfelől hálás vagyok az Intelnek – akik révén itt vagyok ezért az eseményért – hogy kaptunk tőlük másfél nap turistáskodást, meg hogy fizetik a szállodai szobában a netet. Így, hogy valószínűleg csak én használom az egész házban, egészen jól hasít. Holnap – azaz ma – megyünk várost nézni, aztán kezdődik a meló. Úgyhogy még egyszer jelentkezem ilyen csacskaságokkal talán.

Kína automatizált cenzúrája tök jól működik. Nem tudom megnézni, amit kirakok, mert az már jön le, de az admin felület működik, tehát kipakolni ki tudom a dolgokat. Tiszta őrület!

Azt hiszem tudom, hogy miért nem megy a PSP. Este megpróbálom orvosolni, ha rőfölnek itt valahol PSP-be való UMD-t.

Addig kaptok pár képet még:

Ilyen az, amikor a Blogger az IP alapján azt hiszi, hogy kínai vagy. Kösszép!
Kőkalasnyikovos kőtengerész. Mert szép. Meg mert megérdemlitek!

Naszóval! Ez az izé tulajdonképpen egy kislámpa. Úgy néz ki, mint egy mécses, de nem az a vacsoránál volt az asztalon és változtatja a színét. Az aljában van három AAA elem. A Samuel Adams meg egy amerikai sör.

Namost! Ha így letakarjuk a végét, akkor névtábla is lehetne belőle. Persze engem nem Ádámnak hívnak, de akár hívhatnának is. A gyerekemet sem így fogják hívni, de akkor is poén. (Vagy nem is? Pedig isten bizony nem ittam!) El kellett volna lop... izé kérni a vacsoránál.

2 megjegyzés:

Balázs írta...

A Joe Universe jobb takarás volt! :) Vigyázz magadra!

Sam. Joe írta...

Hehe, tényleg! Kössz, megvagyok egyben, visszajöttem, minden fasza, csak hulla vagyok az időeltolódástól.