2007-04-27

Jön a Titanic!

Eddig nem beszélhettem róla, de már nagyon vártam, hogy beszélhessek róla! Szeptemberben nyit majd az a Titanic kiállítás Budapesten, amin az én kedvesem már nagyon régóta dolgozik. Én láttam a kiállítást még tavaly Las Vegasban és nagyon tetszett. Szóval lelkesedtem érte nagyon, hogy idehozzák és egy icipicit talán az én kezem is benne van abban, hogy milyen lesz, mert segítettem minden frinc-franccal amit onnan kintről magammal hoztam. (Nyugi, nem loptam el semmit, hanem a jegyre gondolok, a „beszállókártyára” amit ott kaptam, meg a népszerűsítő reklámújságra.) Tegnap itt járt egy Tom Zaller nevű úr a rendezvényt népszerűsítendő és hozott magával pár lélegzetelállító tárgyat – egy hajóablakot a harmadosztályról, amiben még az üveg is eredeti, telegramot, egy banki váltót, parfümminta üvegét, amiben még az eredeti illatanyag van és pár egyebet. Az alábbi képek igazi paparazzo stílusban, mobiltelefonnal készültek az én drágám jóvoltából akkor, amikor Zaller úr a hazai sajtónak adott interjúkat. Nekem a hideg futkos a hátamon attól, hogy ezek darabok a Titanicból, illetve tárgyak a Titanicról.












1 megjegyzés:

dZé írta...

Életem első National Geographic magazinja a Titanicos volt, amit olvastam. Azóta érdekel. Majd megnézem jól a kiállítást.