2007-04-18

Ancient Chinese Secret

A jetlag-ben az a fasza, hogy pont akkor üti meg az embert, amikor nem számít rá. Hajnali egykor feküdtem le, mert belevittem a fél társaságot a tuttiba. Szétvásárolták magukat. Vettek kínai selyem Bruce-Lee jelmezt, kamu Samsonite bőröndöt kb. 5000 forintért, meg 4 gigás Sony Memory stück pro turbo anyámkínnyát az otthoni nagyker ár alatt. Én vettem egy játékot a PSP-be az otthoni ár környékén, mert végre találtam egy helyet ahol nem csak százezer éves szarok voltak – amiket 4000 forintért mérnek otthon. Úgyhogy aztán hajnali egyig simogattam a cikkem meg a képeket, amiket – mikor ezeket olvassátok – jó Gáborom remélem ki is tett már az online-ra.

Valószínű, hogy a mai napról semmi mondanivalóm nem lesz, mert eddig nem hallottunk új információt, ezeket a patronokat ellőtték már a nulladik napon. Viszont ma megyünk Penrynt bencsmarkolni, mert az nekünk jó. Ráadásul este hétkor, háromnegyed nyolcig. Kösszép, így is hulla vagyok, mint a jó háli-gáli.

Viszont kaptok képeket arról, hogy hol lakunk! Ez a jövendőbeli olimpiai falu széle. Mindent most építenek, de olyan stílusban, mint anno Leninvárost építhették nálunk. A melósok barakkokban laknak az építkezés mellett, ami nekem hátborzongató látvány a 21. emeleti légkondicionált kétszobás lakosztályból.


Ez valami szokás lehet itt, hogy alszanak az előadásokon.




A bankjegyek változatossága nem fogja összezavarni az átlagos dolgozót. Mondjuk a brieteknek is bevált ugyanez, igaz náluk a Királynő van ugyanott.

A csillogó hosszúkás dolgok a barakok az építkezésen.

Ez a dolog olimpiai stadion lesz ha kész lesz. A helyiek fészeknek hívják, mert állítólag azt mintáz. Szerintem ronda.

Nincsenek megjegyzések: