2007-02-28

Szar meló, de valakinek ezt is csinálnia kell!

Kedveseim, Ti zömében azt gondoljátok, hogy az én hivatásom csupa játék és mese, csak a Hupikék törpikéknek van jobb dolga. Különösen a B. Gyuri szokott irígykedni. (Bár ha jól belegondolok, a Hupikék törpikéknek tök szar, mert csak egy csaj van egész Aprajafalván.) Ezt a tévhitet megcáfolandó álljon itt egy hír alább. Na, most gondoljatok bele, hogy ez vérkomoly, nem vicc és nem is nyelvtörő.
"Thomas Schauer veszi át a Gebrüder Weiss dunaharaszti központjának vezetői posztját 2007. március 1-től. Az osztrák szállítmányozási és logisztikai szakember a konszernszintű feladatokat vállaló Alfred Gastgebet váltja a nemzetközi cég magyar leányvállalatának élén."
U P D A T E:
Azt hittem, hogy a fentit nem lehet űberelni, erre a következő hír a postaládámban:
"Március 1-től Fridtjof Rusten (40) a Pannon új kereskedelmi vezérigazgató-helyettese. A szakember kinevezését megelőzően a norvég Telenor Közép-Kelet Európai Régiójának senior alelnöke volt. Jelenleg az orosz VimpelCom igazgatóságának tagja.
„Örömmel tölt el, hogy olyan szakember köszönthetünk a Kereskedelmi Divízió élén, aki a Telenor-csoporton belül széles körű nemzetközi tapasztalatokat szerzett és a Pannont is jól ismeri” – mondta Ove Fredheim, a Pannon vezérigazgatója.
A posztot 2004 májusától 2006 decemberéig Steen Hogh töltötte be, aki családi okok miatt Dániában folytatja pályafutását."
Nem bírom tovább, megyek haza!!! Ááááááááááá!

3 megjegyzés:

CsTom írta...

Welcome to EU! :-)

Amúgy lehet, hogy le vagyok maradva. Teneked ezeket hangosan ki kell olvasnod? Mert ugye ha csak egy cikket írsz róla szépen csendben, a copy&paste nem fáj nagyon...

Sam. Joe írta...

Nem tudom, én ha olvasok, akkor a hangocska a fejemben felolvassa nekem hangosan. Másnak nem? Ajjajjj!

CsTom írta...

Igazság az... Bár nekem ilyenkor bekapcsol a zajszûrõ és ugrik a szemem a következõ szóra. Lehet, hogy ezért ilyen pocsék a névmemóriám (is)? ;->