2007-02-09

Fel, vagy le?

Állítom, hogy nem vagyok hímsoviniszta disznó! Szerintem az emberi hülyeség egyetemes, nem bontható női és férfi hülyeségre. Ráadásul a hülyeség nem állandó, hanem tágul, gyorsabb ütemben, mint az univerzum.

Felújítás van az irodaházunkban, ami abban csúcsosodik ki, hogy a teljesen kifogástalan megjelenésű előteret átalakítják valami sötétszürke, borongós, ravatalozóra emlékeztető új elképzelés szerint. Így a három liftünk közül a hátsó lépcsőházban lévőt – pontosabban az abból a lépcsőházból nyíló irodákat – most csak úgy lehetséges elérni, hogy le kell liftezni a másik két felvonó valamelyikével egy emeletet a pincegarázsba, ott átsétálni. Sajnos lépcsőházban nem lehet lesétálni, mert az véget ér a földszinten és csak a vészhelyzeti tűzlépcsőkön át lehetne gyalogosan megközelíteni, amit meg ugye nem szabad – érthető okból.

Reggel összefutottam Ági kolléganővel a szendvicses előtt. Így együtt tettük meg a céghez vezető utolsó pár tíz métert és a lift elé is együtt érkeztünk meg. Ott már állt egy hölgy és várta a felvonót és továbbiak csatlakoztak hozzánk. Szépen beszáll mindenki, megnyomja a kívánt emelet gombját. Az elsőnek ott lévő hölgy pedig halálos nyugalommal nyomja meg a -1-et. Természetesen a híváshoz a felfelé irány gombját használta. A lift értelemszerűen felfelé indult el velünk, aminek ő hihetetlen sipákolással adott hangot.

Én eddig azt gondoltam, hogy azért két gomb közül – fel és le – nem olyan veszedelmesen nehéz kiválasztani a megfelelőt. Tévedtem.

Nincsenek megjegyzések: