2007-02-26

Annyira jó, hogy értenek hozzá!

Annyira örülök annak, hogy – tisztelet a kivételnek – a hazai számítástechnikai nagykereskedésekben a ló fenekét sem tudják megkülönböztetni a bendzsótól!

Úgy alakult, hogy az új videokártyám nem kompatibilis a régi monitorommal. A dolog érdekes, mert eddig három-négy különböző kártyával tökéletesen működött, az új kártyát pedig nem veszi észre, ha DVI-re dugom, de egy DVI átalakítóval, VGA-n keresztül működik. Megvizsgáltam a kérdést, nagyon úgy tűnik, hogy a hatféle létező DVI kábelből nem az a fajta kellene, amit mellékeltek a monitorhoz – és mellékelnek a monitorokhoz úgy általában – hanem a legdrágábbik, legtöbbet tudó. Megrendeltem. A beszerzést felvállaló kiskereskedő elment az okos kábeles nagykerbe. Felhívtak, hogy mehetek érte. Átcsúszkáltam a mai lucskon – Holle Anyó is elmehet a fenébe, hogy a korai tavasz után most erőlteti ezt a téldemót! – és természetesen a kábel nem az, ami kellene. Ráadásul a két paraméterből, ami az ilyeneket jellemzi, csak az egyik van feltüntetve a csomagoláson. ZSENIÁLIS! Szerencsémre a csatlakozón azonnal látszott, hogy nem az, ami nekem kéne, fel sem bontottam, így vissza tudják vinni az okos nagykernek.

Most menjek az eBay-re és vegyem meg látatlanban? Tud valaki DVI-I Dual Link kábelt? DOH!

Nincsenek megjegyzések: