2007-01-16

Szolgálati Közlemény: Telefongond

Segítség! Attól félek, hogy hőn szeretett Sony Ericcson T610-em haldoklik. Mostanában csinált már olyat, hogy lefagyott beszélgetés közben, de az új tünet még rémítőbb. Nálam az látszik, hogy minden rendben, teljes térerő, a telefon üzemben. Közben a hívó fél számára nem vagyok kapcsolható, SMS sem jön meg. Ma vártam valakinek a hívását délután, és mikor este felhívtam – azaz kapcsolatot kezdeményeztem a szolgáltató felé – jött meg az SMS-e, hogy nem tud elérni, mert nem vagyok kapcsolható, illetve egy másik SMS, hogy hétszer próbált hívni!

Kérlek benneteket, ha azt tapasztaljátok, hogy NEM VAGYOK KAPCSOLHATÓ, akkor küldjetek egy e-mail-t, vagy bármi mást, hogy mikor nem sikerült felhívnotok. Szeretnék rájönni, hogy a telefon döglődik, vagy a szolgáltató vacakol.

Nincsenek megjegyzések: