2006-11-19

Pókémon

Újabb, a "kutyát nem érdekli, selfblog" bejegyzés:
Nem tudom, a zseniális 1977-es Woody Allen film, az Annie Hall megvan? Van egy jelenet, amikor Annie (Diane Keaton) az éjszaka közepén felhívja Alvy-t (Woody Allen), hogy egy pók van a fürdőszobában és menjen át azonnal. Alvy persze morog, de átmegy. Nagy dérrel-dúrral bemegy a fürdőszobába, kezében egy teniszütővel, hogy végezzen a döggel. Rövid csörömpölés, Alvy kijön, megviselten nekidől a falnak és közli, hogy "Ez túl nagy!" Na, ezen én mindig a padlón fetrengtem a röhögéstől. SOHA TÖBBÉ NEM FOGOK!!!
Ülök ma a legkisebb helyiségben, ami nálam kombinálva van a fürdőszobával. Egyszer csak azt látom, hogy valami furcsa dolog van az ajtófélfa mellett. Nézem, hát egy bazi nagy pók. Láttam már nagyobbat az állatkertben, meg a National Geographic-on, de az madárpók volt. Ez nem. Ez barna-fekete mintás, szőr és kereszt nélküli pók, de XXXL méretben. Nincs arachnophobiám, de nem vagyok oda a pókokért. Amolyan meg nem támadási szerződésben vagyok velük. Ha ők nem bántanak, én nem bántom őket. Ha a lakásban találom őket, akkor rácsalogatom őket egy zsepire, aztán szabadon engedem őket a lépcsőházban. Most így utólag kicsit sajnálom, hogy nem csináltam fotót, de élő adásban valahogy nem a természettudományos közvetítés járt az eszemben. Főleg, hogy pókcsávó akkora volt, mint egy 50 forintos - tényleg nem túlzok -, plusz hozzá a lábak. Kinyitottam az ablakot, fogtam egy rahedli klotyópapírt és megfogtam pokémont. Ijedtében összekapta a lábait - remélem nem törtem el neki egyet sem - és kivágtam az ablakon. Remélem a papír lelassította. Hát. Basszus. Vannak EKKORA házipókok, vagy ez valami mutáns? SEGÍTSÉG!

1 megjegyzés:

veniko írta...

Nyugi, nyugi, vannak ilyen óriás pókok. Nálunk is elég gyakran előfordulnak ugyanabban a helyiségben.