2006-10-29

Szabadság, szeretem!

Spoiler mentes rész:
Tudom én, hogy a csapból is ez folyik, de csatlakoznom kell: A Szabadság, szerelem nagyon jó film, ijesztő aktuálpolitikai áthallásokkal. Már-már annyira jó, hogy majdnem megbocsátottam a Terminátor 3-mat Andy Vajnának. Hollywoodi? Lehet. De semmiképp sem olyan vacak, mint amilyennek az Index lefesti. Méghogy akcióvígjáték!? Bolond ez? Lehet, hogy én másik filmet láttam?

A film után volt egy kis élő akcióban részem, az Árpád hídnál tucatnyi rendőr rángatott 8-10 futballhuligán külsejű kis tini hülyegyereket. Kivételesen egyetértettem a rendőri erőszakkal. A mellékelt képen a sárga-fekete gombóc a rendőri intézkedés.

SPOILER!!! AZAZ HA MEG AKAROD NÉZNI A FILMET, NE OLVASS TOVÁBB!!! ÉN SZÓLTAM!

A filmben felbukkan egy érdekes karakter, „Feri bácsi” a jóságos tekintetű ávós. Amikor bemutatkozik, hogy „engem szólíthatsz Feri bácsinak” akkor az előttünk lévő sorokból egy hang: „Gyurcsány Feri bácsi!” Diszkrét röhögés.

Nincsenek megjegyzések: