2006-10-30

Ciki vagyok!

Az egész úgy kezdődött, hogy az általam nagyra becsült Erdős Marci nem bírt a vérével és a Ramiris Dealer Nap végén az orrom alá dugta a PDA-ját, hogy nézzem meg a szánalmas kis atka klippjét. Nem bírtam soká, hamar visszaadtam. Valami olyasmit dünnyögtem hozzá, hogy „nem gondoltam, hogy valaki tud Kiszel Tündénél is szarabb lenni, aztán simán!” Mert ugye, ott van az Uhrin Benedek jelenség, akit azért szeretnek, mert olyan szar, hogy azt már szeretni lehet, vagy Hoff, akivel még csak véletlenül sem Hassel, de itt ugye erről szó sincs, minden értelmes létforma gondolkodás nélkül rágyújtaná a lakótelepet. Aztán mikor jó Mártonunk az este folyamán még párszor próbálkozott, akkor felhívtam rá a figyelmét, hogy ismer már eléggé ahhoz, hogy tudja, hogy gondolkodás nélkül elhajítom a PDA-t a francba, ha úgy jön ki a lépés. Amiért mégis terítékre került Ciki, az ez az oldal itt ni. Tessék megnézni az interjút is vele a „Videoklip” fedőnév alatt! (Mivel nekem folyamatosan szénné fagyasztja az Explodert a letöltés oldal, itt a közvetlen link rá ni!) Árokszállási kolléga segített felidézni a borzalom perceit, köszönet érte!

Nincsenek megjegyzések: