2006-08-04

Version 2.0

Jelentem tisztelettel, elértük a végleges 2.0-ás verzió állapotát! Kezdetben vala ugye a változások a template-ben, kapott az oldal csinos hátteret és úgy lett kimódolva, hogy az oldalsó menüvel egyetemben is úgy viselkedjék, ahogy én azt elképzeltem. Mindez nem jöhetett volna létre, ha nincs The Richfielder... Akarom mondani The Artist formerly known as TRf. Aztán lett számláló, teljsen magamtól, amivel először sikerült is teljesen hazavágni a template-et, majd aztán a semmiből visszaállítani szintén TRf segedelmével. Mintegy aloldalként jött a régiségkereskedés - amit igérem valamikor mostmár ténlyeg frissíteni fogok, lévén változott a készlet. A legfrissebb újdonság azonban a hirdetési csík.
Mielőtt leköpnétek és elpártolnátok, amiért bedőltem a rothadó kapitalizmus ópiumának, nagyjából tisztában vagyok azzal, hogy ebből nem fogok semmiféle értékelhető mennyiségű bevételre szert tenni, ellenben őrülten szerettem volna megismerni a működését. Szeretnék erről egyszer cikket írni is mi lett volna jobb "próbapálya" mint a Vízlépcső?
Úgyhogy kattingassatok csak lelkesen, drága feleim!

Nincsenek megjegyzések: