2006-07-17

Verdák a Mekiből

Bajság van! Verdák - aka. Cars - ajándékokat nyomnak a McDonald's-ban a gyerekmenühöz. Ma beszereztük a második hét ajándékait Ytsével, Hudson Hornetet és Fillmore-t. Egészen tisztességesen néznek ki és mindenképp költséghatékonyabb a dolog, mint a Disney.com-ról megvenni a fém játékautókat. A bibi csak az, hogy a múlt héten kezdődött a dolog és félő le fogok csúszni Villámról meg Matukáról. Ytsének van Matukája és vadállat. Mondtam neki, hogy kapásból vehett volna nekem bátran. Hát barát az ilyen?! Igen, az. LOL. Nekem a teljes szett, mind a nyolc járgány kell! A mekibe járó kollégákat már megkértem, de nekem is próbálkozni kell, hátha még beszerezhető a múlt hét két autója. (Vajh' hogy működik ez az ajándék dolog a Mekiben?) SEGÍTSÉG!
Hudson Doki és Fillmore. Az összes többi kell!!! SEGÍTSÉG!

Nincsenek megjegyzések: