2006-07-16

Már nincs vakáció!

Megjöttünk. Korfun voltunk, de nem szolgálhatok hosszú beszámolóval, mert Veronika megvonta tőlem a szabad véleménynyilvánítás jogát. Mondván „csak a rosszat látom meg”. Innentől, tessék őt kérdezni nyaralás ügyben! Én nem nyilatkozom Korfu ügyben.

Lássuk azonban a képeket - azok tán elég tényszerűek ahhoz, hogy kommentálhassam őket.
Kántor sorozatot nézni tilos! Tábla a szállodánk felhajtójánál. Valószínűleg csak a nap szívta ki, ezért rózsaszín.
Az a gyanúm, hogy a Görögök viszonya a járművekhez, meglehetősen sajátságos. Ez az érzés kerülgetett pár éve Krétán és most Korfu csak megerősítette bennem ugyanezt. Az autókat a végletekig kizsigerelik, aztán amikor nem működnek tovább a legvadabb gányolás után sem, akkor egyszerűen otthagyják őket valahol. Ennek az az eredménye, hogy meglehetősen elfajult dolgokat lehet látni. Igazi gördülő múzeum az utakon és az út menti dzsindzsásban is. A legszebb az egészben, hogy találkozik a kelet a nyugattal. Láttam – de sajna nem sikerült lencsevégre kapni – háromkerekű platós Mazda teherautót, pokolian leharcolt Lancia Flaviát, – lásd a képet alább a netről – de 120-as Skodát és az összes japán gyártó, összes platós kisteherautóit a hetvenes évektől napjainkig.

Korai Land Rover használatban.

Lancia Flavia. Szalonállapotban a netről, de élőben is láttam egyet, teljesen széthajtva.

Platós Nagypók. Először azt hittem, hogy házi gányolás eredménye, de aztán később láttunk másikat is. Tényleg Polski, FSO emblémával meg minden.

Iveco busz félrehajítva az út mellett.

Nos, az alábbi képeken rögzített esetet egyáltalán nem értem. Hogy a fenébe sikerülhetett ez?

Szemből nem érintkezik a villanyoszloppal, az első lökhárítón nincs sérülés.

A hátsó egyharmad a mélység felett kalimpál. De miért?

Nem értem... Mi a fenét csináltak ezzel a szegény Swifttel? A fa nem támasztja meg, az csak érzéki csalódás.

Engem kifejezetten zavarna, ha ott laknék lent, hogy a fejem felett egy Suzuki rúgkapál.

(Felirat az autó ablakában: "George for Rent") *urva!

Nincsenek megjegyzések: