2006-06-18

Verdák – Cars

Moziban voltunk tegnap este és a filmnek köszönhetően másfél órára elfelejtettem a külvilágot. A Verdák minden autóbolond kis- és nagygyereknek kötelező! A Pixar felülmúlta önmagát látványban! Nem véletlen, hogy a Porsche és a Ferrari is minden bizonnyal örömmel licencelte a jogokat a filmhez. Megint sikerült becsempészniük ezt-azt az előző Pixar mozikból, ami régi szokásuk – afféle filmes easter egg. Én a Toy Story pizzás pick-up-ját szúrtam ki, de biztos van több is. Persze a történet sablonos és minden másodperce előre sejthető, de a karakterek bájosak és – nem kis mértékben köszönhetően a zseniális szinkronnak –, a poénok pedig ülnek. Az autóbolondok kimondottan fogják élvezni a becsempészett utalásokat és meglehetősen insider poénokat. Csak egyet tudok tanácsolni: tessék elmenni és megnézni szélesvásznon! Én már alig várom, hogy kijöjjön DVD-n. Ha idén Ytse megy az IDF-re, akkor szegénynek csomó mindent kell hoznia nekem a Disney boltból! Ja, igen! Nagyon fontos! Tessék bent maradni a teljes végefőcím alatt! VÉGIG! Amúgy a film oldala is zseniális: http://carsthemovie.com

Flo a szívdöglesztő autóhölgy. Egy 1950-es Ford Thunderbird tanulmányról lett mintázva, erre utal a rendszáma is: "Show Girl".

Luigi a kis 600-as Fiat. Ferrari szurkoló és autógumi lerakatot üzemeltet.

Sarge - azaz Őrm'ster - a háborús veterán Jeep.

Sheriff, aki egy Mercury 1949-ből.

Nincsenek megjegyzések: