2006-06-23

ISP váltási szivornya – Part III.

Tegnap előtt ismét felhívtam a supportot. 25 perc telefonon, sok zenehallgatással holdba téve. Szemlátomást senkinek sincs dunsztja sem, hogy mit is kéne tennie. Olyat is mondott szegény ember, hogy “Menjek be a T-Pontba és kérjem vissza a modemet.” Felhívtam a figyelmét, hogy én nem annyira égetném magam ilyesmivel, valamint megkérdeztem, hogy őszintén gondolja-e, hogy a T-Online azután, hogy felmondtam a szerződésem velük, ilyen előzékeny lesz. “Jó, akkor menjek be és vegyek náluk modemet.” Ismét elmeséltem, hogy van már modemem. Jó kis TV Net-es noname. “Ja, akkor várjak, mert nyolc napot szoktak mondani az átállásra, de ma valószínűleg már holnap – a negyedik napon a szerződéskötés napjától számítva – már működni fog.” Most van az ötödik nap. Hozzáférés nincs. Azt hiszem, most van az, hogy szólok a TV Net PR-esének, hogy segítsen, mert szerintem fogalmuk sincs az ügyfélszolgáknak, hogy mi is van. Tipikus “Nincs ott valami normális, akivel beszélni lehetne?” eset.

Nincsenek megjegyzések: