2006-05-08

Falling Down

Vannak olyan napok, mint amilyen az Összeomlás című filmben is volt. A mai nap jellemzően ilyen volt. A nyitányt nem részletezném. Elegendő a slusszpoén. Ma kiderült, hogy hol fogok lakni Taipeiben. Hozzá teszem, nem szar. Viszont szerettem volna tudni, hogy az milyen messzire lesz a hotel a kiállítástól és kell-e taxiznom, vagy tömegközlekedhetek. Amitől majdnem lefűrészelt csövű vadászfegyvert ragadtam, az ez a tömegközlekedési vállalati térkép volt, és ez a hoteltérkép. Lehet, hogy én vagyok a fafej, de legalább fél órám ment rá, hogy rájöjjek, hogy a Zhongxiao Fuxing station és a Chungshiao Fushing az nagy valószínűséggel egy és ugyanaz. A biztos pontot Venikőnek köszönhetem, aki csalhatatlan logikával levezette, hogy a Daan és a Ta-An állomások egy és ugyanazok. (Ha az ember kiejti, akkor be kell lássa, hogy tényleg.)

Nincsenek megjegyzések: