2006-04-18

Welkám tu dö lend of the brénz! Part 1.

Van nekem egy kedves barátném, Zsófi. Egy olyan cégnél dolgozik, mely érintett az SMS játékokban, teletextes chat-ekben és hasonló földi jókban. E tevékenységek már eleve feltételeznek egy bizonyos nívót, de újra és újra meg tud lepni, hogy a nép, az isten adta nép milyen egyszerű. Két gyöngyszem, melyet moderátorként csippentett ki a teletextes chat-ből:

„HELO!190-90-39 BP-I FÜGGTLEN,SPORTOS PASI VOK!OLYAN LÁNYT/NÖT KERESEK,AKI"BIRNÁ"A 26/6-OS MÉRETEM!PÁROK IS ÉRDEKELNEK/NO BI/BEMUT MMS SMS!MMS-RE MMS VÁLASZ!

egy érett formas husi kancat keresek.aki oda van a vastag eresért.én186.95.26.sportosff.ha be ert valaki csöri.köszi”
(Szigorúan az eredeti ortográfiával.)

Én eddig Balázst a TV2 délutáni showjából, olyasvalakiként tiszteltem, mint a mai társadalom Ballardját! Olyat, aki számomra ismeretlen rétegeibe ereszkedik az agyatlanság feneketlen mélységeinek. Sokáig azt gondoltam, hogy a „rá voltam állva a csajra, mint radar a repülőre” csajozós duma setétségét nem lehet fokozni, de mint a fenti példák is mutatják, amit én a Mariana-ároknak gondoltam, az csak a kertvégi kacsaúsztató.

Az „ismizzünk” vonulatból egy újabb gyöngyszem! Vendégem egy tábla csokira, aki kitalálja, hogy milyen szolgáltatást takar a „c6” kifejezés! A fenti cégtevékenység leírás azért nyújt némi támpontot.

2 megjegyzés:

Ytse írta...

cset :)

Sam. Joe írta...

cHat, de határeset, elfogadom! We have a winner!