2006-04-05

A világ legjobb (sakk)táblás játéka

Az egészről TRf tehet, mert sok-sok évvel ezelőtt lehozta Balatonlightra Iolohoz a Shogunját. A világ egyetlen mechanikus véletlenszám-generátorral felszerelt táblás játéka, a világ legegyszerűbb szabályaival, naná hogy az egyik legélvezetesebb a világon! Még 197x-ből, mert ma már ilyen nincsen, csak elektromos csellentyűcske, meg kompjúter, meg az atom, attól ilyen az időjárás, én mondom szomszéd! Valamikor még tavaly karácsony előtt jutott eszembe, hogy rákeressek az eBay-en. Persze volt és persze megnyertem, mert az igazán zseniális játékokat senki sem értékeli így én voltam az egyetlen liciter. Amikor megérkezett alaposan meglepődtem a csomag méretén, a kibontás előtt szentül hittem, hogy tévedésből valami mást küldött az eladó, mert pont háromszor akkora volt, mint TRf kis kompakt, hordozható szettje. Mint kiderült, több méretben is van. Csak idő kérdése volt, hogy felbukkanjon a kisméretű verzió, ami azért jó, mert lehet vinni magunkkal bárhová, mondjuk nyaralásra, tengerparton dögléshez. Az enyém lett, oh yess! Így most van egy tökéletes példányom eladó – természetesen a nagy. (Érdeklődni a kiadóban!)

Nincsenek megjegyzések: