2006-03-22

Üzemszünet

Műsorszünet volt eleddig, mert sikerült a CeBIT-ről hazahoznom egy XXL-es megfázást. Annak azért örülök, hogy akkor tört ki rajtam, mikor már leadtam a cikkem a kinti dolgokról. Nem csak a helyi fűtési szokásokat okolom - ami ellen a vastag pizsama sem véd -, hanem a legutolsó tárgyalásunkon az üzleti partnerünket is, aki az egész közepén felállt és átadott minket két másik kollégának, lévén olyan lázas volt. Köszi szépen! Miért nem maradtál otthon, egyetlen barátom?

Már a hétvége óta tart félhalott állapotom és ma először - az ember tudja megünnepelni megfelelően a születésnapját - éreztem úgy, hogy fog annyira az agyam, hogy egyáltalán bevegyem magam mellé az ágyba a notebookot. Munka célzattal leginkább.

Napok óta nem nagyon megy más, mint a tévébámulás. Fantasztikus dolgokat láttam, hallottam és olvastam!

A Cool tévén napközben klippek mennek. A kép alján fut egy felirat a - mint megtanultam a "csíkon"-, amire SMS-eket lehet küldeni, gondolom nem kevés pénzért! Na, tisztelettel ez hihetetlen korkép! Az emberek analfabéták, bár gondolom ide nem a részecskefizikusok üzengetnek. Helyesírásnak nyomait sem lehet felfedezni, de nyelvet megújító szép szó annál több van! Kedvencem az "ismizzünk", mely az "ismerkedjünk" nem sokkal rövidebb, de annál randább változata az "olyan depi vagyok, hogy mindjárt öngyi leszek" vonulatból.

Igazán kedvelem viszont az Ifjú Indiana Jones sorozatot. Ebből egy mai gyöngyszem:
"Nem tudom feladni ezt a levelet, mert nincs bélyegzőm..." Stamp - bélyeg. OMFG.

Nincsenek megjegyzések: