2006-03-16

Csak úgy firkálgatok...

Sikerült egy darabban megérkezni a távoli Hannoverből, az éves, kötelező jellegű CeBIT túlélőgyakorlatról. A kiállítást inkább hagyjuk. Munka, talpalás, rengeteg találkozó, pofavizit – mint rendesen. De van pár dolog, mely szöget bírt ütni a kis buksimba az utazás kapcsán.

Ha valakinek van valami ötlete, hogy ma, Magyarországon melyik az a weboldal, ahonnan meg lehet tudni, hogy a szomszédos országokban milyen útviszonyok várják az utazót, az ne habozzon megosztani velem az információt! A tévéből mást sem láttunk egész nap, mint hogy Németország déli részén az emberek állnak az autópályán a havazásban. Ebből kifolyólag azzal töltöttük az időnket, hogy aggódtunk. Ezzel szemben minden út száraz volt.

Úgy szeretném megtudni, hogy miért jó az, hogy a németek éjjel nem fűtenek! Én eddig azt hittem, hogy Familie Dobrunz az, aki ennyire jó fej, de most tapasztaltam, hogy ez valami népszokás lehet arrafelé, lévén most máshol laktunk. Mindenesetre kellemetlen arra ébredni, hogy reggel öt van és fázom. Aztán még rosszabb ráébredni, hogy melegvíz szolgáltatás is csak reggel hattól van a házban. Mondjuk ez utóbbit még megértem, de az előbbit nem annyira tudom elfogadni.

A vadkapitalizmus rohad, az alapvető élelmiszerek és a Milka csokoládé olcsóbb, mint nálunk.

Ezen kívül Chuck Norris jó fej, de tényleg! Tessék meggyőződni róla! Én nem biztos, hogy ilyen jól tűrném az ilyesmit, de szerintem más sem. Persze én nem is vagyok Chuck Norris.

Nincsenek megjegyzések: