2005-12-24

KeKÜ(K)

Kedveskéim!
Boldog Karácsonyt nektek!
Hogy legyen mivel levezetni a bejglizési stresszt, ÍME EGY NAGYSZERŰ JÁTÉK még tavalyról, mely mit sem veszített aktualitásából. Tavaly még meg tudtam csinálni 100%-ra, most nem emlékszem, hogy már hogyan is volt, lehet próbálkozni. HELYESBÍTEK! 170 Pontot sikerült elérnem, akinek több megy, szóljon!
Nem értem én ezt a dolgot! Új évet boldogat kívánunk, karácsonyt meg kellemeset. De vajh' erre miért nincs rövidítés? Úgy döntöttem, hogy letesztelem az ismerősöket és képeslappótló SMS-ben KeKÜ(K) megy mindenhová! Muhahahahha! Kíváncsacsi vagyok, hányan értik meg majd. Egyébként most jöttem rá, hogy elfelejtettem bekapcsolni a mobilt egész nap. Na, most bekapcsoltam! Majdnem felrobbant a bejövő SMS-ektől... Sebaj! Most majd ellentámadok! 8-]
Na, mindenkinek szépet és jót, remélem sok szép ajándékot kaptatok!

1 megjegyzés:

Névtelen írta...

Békés, boldog karácsonyi ünnepeket kívánunk.