2005-11-28

Kockulni voltunk!

Megvolt az éves rendes kockulásunk! Iszonyat jó volt! Persze ez valami olyasmi, amiben kívülálló annyi élvezetet talál, mint egy lekvárosüveg külsejének nyalogatásában, de hát ez, van. Ha hülyének gondoltok érte, a ti dolgotok! Régi gépekkel játszani jó!

Lássuk akkor sorban:


Ez tisztelettel egy Atari Falcon. Mögötte az SX-64 hátulról, beszúrva egy cartridge a tetejébe - valószínűleg a Wizard of Wor. A gép mögött meg én. Kicsit betakar a tévé, de mögötte a Lambda (IQ) 8300 kandikál. Nos igen, Speccy party ide, Speccy party oda, a társaság meglehetősen nyitott minden régi vas irányában. A Flakon nem maradt soká, átadta a helyét a HT-1080Z-nek, amin végig ment a Space Invaders klón őrület. Mostmár sohat többé nem felejtem el, hogy a betöltés után a "/"-gombra indul.

Aki erről megmondja, hogy micsoda és milyen oprendszer fut rajta, az előtt leveszem a kalapom! Speccyalistáknak nem ér, előttük úgyis leveszem, meg tudják is, hogy ez egy erősen átalakított Spectrum és egy házi készítésű grafikus oprendszer a SIOS szaladgál rajt. Nem akármi!

A szovjet ipar remeke! Robik, az illegális Spectrum klón. Nekem másfajta van, de hogy a szovjet munkásemberek ugyanott bányászták hozzájuk a műanyagot, az biztos!

Ő pedig egy Timex Sinclair 2068-cas, kinyitva Latyi.Ca által. Nem láttam még belülről, mert az enyémet a "ha működik, ne akard megjavítani" irányelv keretében nem bántottam. Legközelebb jöhettek kockulni ti is, nem harapunk!

Nincsenek megjegyzések: