2005-10-14

Back in the High Life again!

Akkor mondom sorjában a történéseket!
Guska kölcsön ADSL doboza zsír, nagy segítség és állati hálás vagyok érte neki is, meg Gazdag úrnak is! Ez a bejegyzés nem jött volna létre, ha ők nincsenek. Marhára hiányzik a Wi-Fi, mert az olyan „túlpörögtem, nem tudok elaludni, olyan fáradt vagyok” estéken – mint ez a mai is –, kitűnően tudok a végső fenékzsibbadásig frissítgetni a fürdőszobából. Most a szobában gyűröm az ipart, mert Vera már megint elaludt a tévé előtt, keresztben fekszik az ágyon az összes pokróc és paplan alatt, de ha lekapcsolnám a ricsajdobozt, azonnal felébredne. De így nem zavarja a billentyűkvatyalikvatty. Ő tudja. Remélem MP hamarosan megvajákoltatja a Linksyst, ha meg nem tudja, akkor kell egy új. Szponzorok jelentkezését várom!

Azt hiszem, női betegségem van! Ha rossz a kedvem vásárolok. Úgyhogy megvettem a fél internetet, vettem egy halom Sinclair cumót. Van köztük igazi ritkaság és már meg is jöttek! Rulez! Barebone G, ma csinált féltucat tökéletes fotót az izgalmasabbjáról. Annyira megihletett a dolog, hogy nekiláttam egy hosszabb, elbeszélő jellegű költeménynek a holmiról, ami most 90 százalékos állapotban van. Holnap bizonyosan elküldöm Balinak, aki ha kiteszi majd a Sinclair.HU-ra, ide is belinkelem, bár megageek anyag lesz. Napközben rászálltam az eBay ügyfélszolgálatra, mert már iszonyatosan szeretném visszakapni a 180 fontom és egy ostoba automatikus válaszadó robot kihozott a sodromból. Bízom bennük, de azért tartok is a végkifejlettől.

Ide is készül egy értelmesebb anyag az „egy csecsemőnek minden vicc új” irányelv szellemében, csak győzzétek kivárni. A szöveg az olyan 40 százaléknyi készültségi fokú, de kell hozzá egy talicska kép, és azzal el kell majd szöszölnöm.

Nekiláttunk a South Park ötödik szezonnak. Az új szinkron a régit még csak nem is karistolja. Iszonyat nem értem, hogyha valaki nekilát egy új szinkronnak, akkor miért nem tud igazodni a régihez! Miért lesz Nagy Meleg Alból, Nagy Buzi Al? Miért lett az „Ééééérteem?”-ből nem is tudom micsoda. Kár érte!

Nézzétek addig is Trauka okosságait – ott a link jobbra –, most a repülés helyett katonapolitika van nála műsoron, és tök igazsága van neki. Nekem is kell egy Free Piglet logó, RSS, meg szeretnék számlálót is. Majd piszkálom az online manókat bent. Szegények! Az idegeikre fogok menni!

Nincsenek megjegyzések: