2005-09-01

Rendőrrel jöttem haza

Ma rendőr kíésért haza. Lezárták az utcánkat mert itt is forgatnak. Amikor meg át akartam jönni, akkor rendőr, meg biztonsági őr ugrott rám, hogy hová is megyek. Elmagyaráztam nekik. Erre átkísértek a forgatás helyszínén. Most éppen Párizs voltunk. A hétvégén meg München leszünk. Ezt onnan tudom, hogy összefutottam Queue-val, aki most a nyáron sofőr. A kellék autókat hozza el a forgatás helyszínére, aztán a végén meg visszaviszi ahová kell. Közben meg csinálja a semmit. Statisztálni is fog, mint német rendőr. Mondtam neki, hogy csörögjön rám, ha ráérek, lemegyek lefotózom. Ja, láttam Spielberget. Van keze meg lába és ember. Nahát!
Ja, előtte meg egy srác szólított le a buszmegállóban, ahol Ytsével dumáltunk, mert vártuk az ötöst. Azt kérdezte, hogy "PC World?" Mondtam neki, hogy nem. De Ytse elrontotta. Mondta, hogy "Már nem." Aztán váltottunk néhány suta mondatot. Ez most fordult elő harmadszor és én ilyenkor nagyon zavarban vagyok. Valószínűleg azt gondolják ilyenkor, hogy vagy nagyképű vagyok, vagy idióta... Vagy mindkettő.

1 megjegyzés:

Ytse írta...

Sorry, didn't want to ruin the fun.