2005-09-28

Isti elment

Jó ideje nem frissült a Vízlépcső, azon egyszerű oknál fogva, hogy nyaralni voltunk. Jelentem megjöttünk és ha valami jópofaságra számítotok most, akkor nem jártok messze a valóságtól, a notebookomon pihen két anyag is és biztos kikerülnek majd ide előbb, vagy utóbb, de...
Idézet a Lánglovagok.HU-ról:
"Két halott egy Fiatban Dunaföldvárnál2005. szeptember 27, kedd - [16:15][Belföld] Személygépkocsi és teherautó karamboljában két fiatalember életét vesztette, egy ember súlyosan sérült kedden délelőtt a 6-os főúton, Dunaújváros és Dunaföldvár között. A paksi tűzoltóság tájékoztatása szerint Dunaföldvár határában egy Fiat Punto egy építőanyagot szállító MAN pótkocsis teherautóval ütközött, majd mindkét jármű az út menti árokba csapódott, a teherautó fel is borult. A Fiat eleje teljesen összeroncsolódott, az autóból a paksi és a dunaújvárosi tűzoltók két holttestet szabadítottak ki. A Tolna Megyei Rendőr-főkapitányság tájékoztatása szerint a Fiatban két férfi - a 27 éves sofőr és 24 éves utasa - vesztette életét. A mentők a személygépkocsi másik utasát, egy fiatal nőt súlyos sérülésekkel szállították kórházba. A paksi tűzoltóság munkatársa közölte: később a mentés közben, a feltorlódott kocsisorban az előtte álló kisteherautóba rohant egy másik kisteherautó. A sofőrt szintén a tűzoltók szabadították ki. (Lánglovagok) Képek a balesetről"
A számotokra ez csak egy hír, de nekem... Az autót Isti - aka. Few - barátom, kollégám vezette. A hírt tegnap este kaptam még Mallorcán, szétbőgtem az agyam és éjszaka nem sokat aludtam. Ültem a parton és néztem a sötétséget, meg ittam, az agyam meg üres azóta is. Nem megy a fejembe, hogy elment. Isti állt a PC Studio első huszonvalahány részében a kamera mögött, ő vágta az adást. Pont ugyanúgy volt az ő gyereke is a PC Studio, mint amennyire nekem is, meg a többieknek. Együtt dolgoztunk, együtt örültünk és bosszankodtunk. Szerepeltem a vizsgafilmjében, és együtt csináltunk egy anyagot a Totalcar pályázatára, amivel harmadikak lettünk. Itt van, nézzétek meg, ha nem ismernétek: http://totalcar.hu/tv/ladapickup/
Számtalanszor mondtam neki, hogyha ez vagy az nem lesz kész időre, akkor "kinyírom". Hát... Most nem mondhatom már neki többet. Nem mondhatom neki, hogy "Stefán" úgy Harrysan a Derrickből, meg Besenyő Margitosan, hogy "Mondom a páromnak, Pityu!" Nem tudom többé lebaszarintani, hogy igazán odaadhatná már a lét a World of Warcraft előfizetésért, amit az én hitelkártyámról fizetett.
Persze még most sem hiszem el. Nem megy a fejembe, nem létezik, pedig ott vannak a képek a roncsról, ültem abban az autóban nem is egyszer és nem, nem, nem, nem, nem lehet, nem hiszem el, nem igaz, valamikor majd belép az ajtón és képembe röhög, hogy ez valami hülye vicc!
Nincs szó arra, mennyire fáj!

1 megjegyzés:

TRf írta...
Ezt a megjegyzést eltávolította a blog adminisztrátora.